I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 20, 2011

Coretan Sedihku ~

Tuhan..Jika tiada lagi kekuatan dalam diri ku ini, sudah pasti aku telah menamatkan nyawaku sendiri. Sayangilah aku Tuhan..kerana beban penderitaan yang ku galas amat pahit untuk ku tanggung sendirian. Hati ku ini sering menangis kerna rentetan hidup ku didunia ini dikongkong besi yang lebih dasyat daripada waja. Aku adalah manusia yang bernafas demi meneruskan sisa kehidupan dan hanya menunggu saat-saat kematian ku walaupun diri ku ini sudah mati sebelum waktunya..Tuhan aku adalah insan yg tak berdaya dimuka bumi mu ini. Insan yg penuh dgn kekecewaan dalam hati ku. Walaupun dibibir ini sering memberikan senyuman namun didalam hati ku penuh dgn tangisan. Percintaan yg selalu ku impikan..menjadi kabus ditengah malam..Ia akan hilang bila mentari siang memancari bumi ini....Tuhan hidup ku sebagai seorang lelaki yg penuh dgn penderitaan dan kegagalan..dalam mencari erti kebahagian dan kasih sayang...Namun aku pasrah akan kehendak mu... Walaupun jiwa ku parah namun hidup ini akan ku teruskan jua. Walaupun aku sudah mati sebelumnya namun impian dan semangat ku tetap ku teruskan jua. Tuhan kau tolonglah diri ku seorang lelaki yg sering gagal dalam percintaan. Airmata ini tiada terhentinya walaupun sesaat dimana ku berada..Menangis ku sendiri ketawa pun sendiri berpanjangan keresahan hati ini..Siapalah yg tahu sakit pening diri ku tiada bertempat ku mengadu...Bukan mengemis bukan meminta hati teriris ku pendamkan saja.Bukan belas bukan simpati yg aku harapkan selama ini..Aku hanya mengharapkan setitis kasih dari sebuah cinta yg sejati...

No comments:

Post a Comment